Flyselskap SAS EuroBonus

Nyhet ! Du kan registere manglende poeng etter åtte dager

manglende poeng

 

Du kan registrere  manglende poeng tidligst åtte dager før og senest seks måneder etter reisen. Ny i EuroBonus? Du kan registrer poeng for flygninger du har tatt innen 30 dager etter innmeldingen.

Du kan registrere opptil fire flygninger av gangen.

For å kunne behandle forespørselen må SASi vite flyselskapet som drifter flygningen, billett- og flynummeret ditt samt bookingklassen din. Visse partnerflyselskaper kan også kreve setenummer og/eller nummer for ombordstigning.

Registrer poeng fra flygninger ved å fylle ut informasjon om flygningen din.

Vanlige spørsmål –  manglende poeng

Når mottar jeg mine manglende poeng?

  • Hvis du registrerer manglende poeng via Internett fra en reise med SAS, vil du se dem på kontoen din umiddelbart. Hvis du reiste med et av våre partnerflyselskaper, kan det ta opptil åtte uker etter registrering før de krediteres på kontoen din.

Kan jeg opptjene poeng på reiser jeg bestilte før jeg ble medlem av EuroBonus?

  • Når du blir medlem av EuroBonus, kan du opptjene poeng for reiser opptil 30 dager før du ble med. Hvis du allerede har bestilt en reise, kan du alltids legge EuroBonus-nummeret ditt til bestillingen.

Hvorfor har ikke EuroBonus-poengene mine blitt registrert?

De vanligste årsakene til at poeng ikke registreres er:

  • EuroBonus-nummeret ditt ble ikke lagt til bestillingen.
  • Navnet i bestillingen stemmer ikke overens med navnet på EuroBonus-kortet.
  • Billettypen du kjøpte, opptjener ikke EuroBonus-poeng.
  • Hvis du har reist med en av våre partnere, kan det ta litt tid før poengene registreres.