Se den første tv-filmen reklamebyrået Anorak har laget for sin nye kunde SAS.
Markedssjefen i SAS, Marianne Orderud, er klar for en ny reklame-takeoff når hun går på lufta med den nye kampanjen «Home is a place of its own»:
– Vi forsøker vi å vise frem hvilke skatter som gjemmer seg under skyene, på forhåpentligvis en ny og spennende måte der personlige opplevelser – naturen, stillheten og sansene spiller hovedrollene.
Marianne Orderud, Markedssjef, SAS til Kampanje.com
Men denne gangen er det en litt spesiell flight det legges opp til. For kampanjen, som har premiere på tv, kino og i digitale kanaler, er det det nye reklamebyrået Anorak som står bak. Det er første gang selskapet gjør en tv-film for flyselskapet.
Her kan du se nye reklamefilmen til SAS, laget av og med Anorak.
I fjor høst løste Noa-sjefen Thomas Høgebøl ut SAS fra reklamekontrakten flyselskapet hadde med Los & Co. Dermed ble SAS en totalkunde av NOA i hele Skandinavia.
Om Reklamebyrået Anorak
Anorak er et uavhengig reklamebyrå som utvikler strategier og løsninger til reklamekampanjer. Selskapets styrke ligger i å utvikle kanaluavhengig markedsføring.
Teamet som har vært med på kampanjen fra reklamebyråets side Lars Holthe og Peter Power. Prosjektleder har vært Anniken Hallan og rådgiver og kundeansvarlig er Kine Werenskiold.
Les mer om Anorak og se prosjektene deres på selskapets hjemmeside www.anorak.no.
Kilde: Kampanje.com