Royal Caribbean inviterer verden til å følge med på en førsteklasses undervannsaktivitet gjennom linsen til Snapchat Spectacles.
Fra den 21. juni til den 25. juni, vil Royal Caribbeans Snapchat-kanal dele spektakulære undervannsopplevelser med sine følgere, takket være en skreddersydd dykkermaske «SeaSeekers» som er spesialdesignet av cruise selskapet.
Tre anerkjente dykkere vil ta i bruk denne utrolige undervannsmasken først. I Cozumel vil
Mexico´s marine dyrelivsfotograf og naturverner Roberto Ochoa gi følgerene et sjeldent glimt av den årlige overføringen av hvalhaier. Marinbiologen Gabriela Nava i Oceanus, A.C., basert i Mexico, vil ta følgerene med for å se et korallrev i et restaureringsprosjekt, og i Belize kan fans følge med fri dykkeren Ashleigh Baird når han besøker Great Blue Hole, et undervanns synkehull som antas å være det største i sitt slag.
Snapchat-kanal under vann
Den innovative masken lar brukere snappe under vann. Dette gir mulighet for å dele unike undervannsopplevelser i sosiale medier. Snapchat fortsetter å være en favorittkanal for nysgjerrige reisende og er den ideelle plattformen for dette prosjektet. På denne måten kan vi ta med undervannsopplevelsene til våre gjester når de besøker de utrolige destinasjonene vi seiler til. Royal Caribbean har også søkt om patent på SeaSeeker-masken, slik at selskapet i fremtiden også kan tilby dette til sine gjester.
Fans kan følge @RoyalCaribbean på Snapchat #SeekDeeper