Flyselskap

Mindshare blir SAS globale mediebyrå

Mindshare

Vi ser vår mediebyrå avtale med Mindshare som en svært viktig del av reisen, sier Didrik Fjeldstad, direktør Brand & Marketing hos SAS.

Det var i fjor høst at SAS innledet et mediebyrå gjennomgang på globalt nivå. Hensikten har vært å samle alle ferdighetene i et integrert byrå med tverrfaglig kompetanse, som arbeider med kjernestrategier. Nå er det klart at valget falt på Mindshare og Group M. Flyselskapet har tidligere benyttet «Tre Kronor» som mediebyrå.

Mindshare vant

– Dette er veldig spennende. SAS ‘visjon for fremtiden er veldig inspirerende, og sammen bygger vi et fremtidsrettet team. Med en felles ambisjon om å utfordre den konvensjonelle måten å se på markedsføring. Vi har ikke bare vunnet en pitch. Vi jobber mot et fremtidig samarbeid, et «åpent kontor» strategi, som tillater oss å dele talent og ferdigheter til å låse opp det fulle potensialet av klient / byrået forholdet, sier Jonas Hemmingsen, Nordic President for Group M.

Vi er tilgjengelige for å gjøre livet lettere for Skandinavias frekvente reisende. Vi ønsker å vinne kampen om den frekvente reisendes fortsatte lojalitet. Vi har identifisert et behov for å konsolidere vår mediepartners oppsett for å levere en forbedret og personlig reiseopplevelse gjennom en integrert måte å vise media og kommunikasjon på. Vi ser vårt konsoliderte mediebyrå oppsett med Mindshare som et svært viktig skritt på denne reisen. Fleksibilitet, merkevareerfaring og kundeutvikling vil være absolutte nøkkelfaktorer i vårt mål om å gjøre den dyrebare tiden til våre reisende enda viktigere.

Didrik Fjeldstad, direktør Brand & Marketing hos SAS.