Flypassasjerer over hele verden har rangert Norwegian som et firestjerners flyselskap, ifølge Airline Passengers Experience Association (APEX). Fire stjerner er den høyeste rangeringen et lavprisselskap kan få.
Mer enn en million flyvninger og 500 flyselskaper har blitt rangert i årets APEX-kåring. Norwegian var et av ti lavprisselskaper verden over som ble smykket med fire stjerner.
– Det er en ære å bli rangert som et firestjerners flyselskap av passasjerene som har reist med oss. Jeg vil takke alle våre 10 000 medarbeidere fra Bangkok i øst til Los Angeles i vest som hver dag gjør sitt ytterste for at våre kunder skal få en så god reiseopplevelse som mulig, sier konsernsjef Bjørn Kjos i Norwegian.
Norwegian har mottatt 13 priser så langt i år. Se hele listen her.
Fire stjerner hos APEX:
APEX rangerer flyselskaper over hele verden ved hjelp av tilbakemeldinger fra passasjerene selv. Flyselskapene deles inn i tre kategorier: Globale flyselskaper, regionale flyselskaper og lavprisselskaper. Mer enn en million flyvninger og 500 flyselskaper ble rangert mellom 1. juli 2017 og 30. juni 2018. Passasjerer har rangerer flyselskapene generelt, samt på fire underkategorier: komfort, service om bord, mat og drikke, samt underholdning og WiFi om bord. Fire stjerner er den høyeste rangeringen et lavprisselskap kan få.