Bonus Program Flyselskap

AirFrance KLM Flyingblue – New Promo Rewards

Teheran New Promo Rewards

Reis mer og bruk færre av dine Flying Blue New Promo Rewards poeng. Med Promo Rewards kan du spare opptil 50% på de Miles du normalt trenger å reservere en Reward-billett

.
Regelmessig oppdatert, New Promo Reward fra AIR FRANCE, KLM og våre partner flyselskaper utelukkende online og avhengig av tilgjengelighet, så bestill nå for å unngå å gå glipp av!. Flying Blue handler bare om Miles: jo flere Miles du har, jo flere fordeler for deg. Tjen Miles på i utgangspunktet alt du gjør, og bruk dem på nesten alt du vil. Opptjen XP (Experience Points) med flyvninger og oppnå et høyere nivå. Når du går opp et nivå mottar du mer sjenerøse fordeler – og flere Miles! Med Flying Blue kan alle få fordeler, og det er helt gratis!

 

Costa Rica Colombia Get your Guide New Promo Rewards

Bruk dine Miles – New Promo Rewards

Å ha Miles på telleren din, er som å ha ekstra penger på bankkontoen din. Du kan bruke dem til hva du vil.
  • Bestill en flyvning til drømmereisemålet ditt
  • Reis med stil med en oppgradering til Business Class
  • Velg et sete som lar deg strekke ut bena
  • Smak på velbehaget ved et à la carte-måltid ombord
  • Bestill en natt på et luksuriøst hotell
  • Cruise rundt i en kabriolet…

Miles hjelper deg å la drømmene dine bli sanne!

Ikke gi opp turen din når du fortsatt mangler noen Miles. Bare betal billetten din med en kombinasjon av Miles og kontanter.

 

cl--pending-circleBestill i perioden 01. desember 2019 – 31. desember 2019.

cl--calendarReiseperiode: 01. februar – 31. mars 2020.

 

New Promo Rewards

 

Om KLM Royal Dutch Airlines

KLM Royal Dutch Airlines ble grunnlagt i 1919, og har vært en del av selskapet Air France-KLM siden fusjonen i 2004. De to flyselskapene har beholdt sin identitet og fokuserer på tre kjernevirksomheter: passasjertransport, cargo og vedlikehold av fly. Vi tilbyr våre kunder et nettverk av 328 destinasjoner i 118 land. Siden sammenslåingen har KLM nesten doblet sine inntekter og økt antallet destinasjoner. I 2016 reiste 93,4 millioner passasjerer med KLM.

CSR er en viktig del av KLMs forretningsstrategi. KLM er det første flyselskapet som gjennomfører kommersielle flyvninger på biodrivstoff, og vi har som mål å redusere CO2-utslipp med 20 prosent innen 2020, sammenlignet med nivået i 2011. Air France-KLM er rangert som verdens mest bærekraftige flyselskap 12 år på rad av Dow Jones Sustainability Index, den ledende indeksen for måling av bærekraftige virksomheter.