Radisson kan nå tilby medlemmene sine et oppgradert Radisson Rewards lojalitetsprogram, med forbrukertilpassede og skreddersydde belønninger basert på gjestenes preferanser og tidligere forespørsler. Med den nye rabattboosteren kan medlemmer bruke poengene sine når og hvordan de vil. For eksempel på gratis oppgraderinger og muligheten til å gjøre oppholdet helt karbonnøytralt.
Radisson Hotel Group lanserte denne uken sitt oppgraderte lojalitetsprogram Radisson Rewards. Det åpner muligheten for at du som medlem kan oppleve eksklusive fordeler raskere ettersom VIP-medlemmer avanserer til det høyeste nivået dobbelt så raskt som før. Fordelene kan nås fra dag én og er tilgjengelige gjennom hele medlemsreisen – fra inspirasjon til booking. De nye fordelene inkluderer blant annet gratis oppgraderinger, rabatter på mat og drikke, og muligheten til å gjøre oppholdet helt karbonnøytralt.
Vi gleder oss veldig over lanseringen av vårt nye Radisson Rewards lojalitetsprogram og vi takker våre medlemmer for deres lojalitet. Nå er det på tide for oss å belønne dem med et nytt utvalg av personlige fordeler for å sikre at hvert øyeblikk teller når de velger å bo hos Radisson. Disse spennende, raskt tilgjengelige fordelene håper vi vil oppmuntre nye medlemmer til å bli med i et av verdens raskest voksende bonusprogram og imponerende hotelltilbud.
Cristina Serra, Global Senior Vice President Brand Strategy & Guest Experience hos Radisson Hotel Group.
Radisson Rewards lojalitetsprogram
Siden lanseringen av Radissons forrige utgave av Radisson Rewards har ambisjonen vært å levere spennende fordeler, gratis oppgraderinger og eksklusive opplevelser til medlemmene for å sikre et minneverdig hotellopphold. Det nye og oppgraderte Radisson Rewards er en forlengelse av dette. Programmet fokuserer på å skape en opplevelse som er enda mer skreddersydd for deg som medlem. I Norge teller lojalitetsprogrammet i underkant av 600 000 medlemmer.
Her er de nye fordelene i Radisson Rewards lojalitetsprogram
- Verdifulle fordeler tilgjengelig fra dag én og gjennom hele medlemsreisen. Det nye lojalitetsprogrammet har blitt forenklet for å bli det mest strømlinjeformede i bransjen med bare tre nivåer. Club, Premium og VIP, og tilbyr medlemmene den raskeste måten å oppgradere sin status på, og å tjene og innløse flere lojalitetspoeng.
- Skreddersydde og tilpassede belønninger og fordeler. Ved å opprette en detaljert medlemsprofil kan medlemsfordelene tilpasses og skreddersys per booking basert på gjestenes preferanser og tidligere forespørsler.
- En ny rabattforsterker – dette lar medlemmer øke sin rabatt ved å redusere antall poeng de tjener. Medlemmer kan bruke poengene sine akkurat hvordan og når de vil gjennom en ny fleksibel innløsningsmodell. En helt ny funksjon som gir medlemmene friheten til å velge hvor mange poeng de skal bruke for en Award Night, og kombinere et valgfritt antall poeng med kontanter for rombestillinger eller hotelltjenester.
- Muligheten for å gjøre et hotellopphold helt karbondioksidnøytralt – bærekraft er en av Radissons høyeste prioriteter. Som medlem kan du nå gjøre hotelloppholdet ditt helt karbonnøytralt ved å løse inn en fast sum av 325 poeng per dag for å kompensere for oppholdets karbonavtrykk.
- Bookers and Planners integreres i det nye programmet . I motsetning til det forrige programmet hvor Bookers and Planners var et eget program, er det nå i stedet integrert i det nye Radisson Rewards. Bookers and Planners gir medlemmer muligheten til å dele poengene sine med andre medlemmer. Bruke dem til å bestille møte- og arrangementsplasser og tjene ekstra poeng når de henviser til nye medlemmer.
- Globale partnersamarbeid – Radisson Rewards vil utvide sin nåværende portefølje med nye reise-, finans- og bærekraftspartnere. På reisesiden kickstarter de med Radisson Rewards Experiences, der medlemmer kan bestille opplevelser, inkludert sightseeing, museumsturer og tilgang til lokale attraksjoner, og tjene ca. 20 poeng per 10 kroner* brukt hvis de løses inn før årsskiftet.