Viktige endringer i Flytogets app. Siste versjon av Flytogets app lar deg benytte ditt Amex- eller Diners Club-kort til å betale billetten. Nå kan du også legge inn flere kredittkort slik at du kan velge betalingsmiddel, og enklere skille mellom for eksempel jobb- og privatreiser.
For å kunne tilby dette har Flytoget måtte bytte betalingsleverandør. Dette medfører at alle derfor må oppdatere appen og legge inn sin betalingsinformasjon på nytt. Gjør det gjerne så snart du har anledning. Det er jo som kjent greit med alt som er gjort. Les mer om appen på flytoget.no
Slik oppdaterer du betalingsinformasjonen i Flytogets app
Velg Betaling i menyen etter at du har oppdatert til siste versjon (5.6) og trykk Legg til kort.
Velg ønsket betalingskort og legg inn riktig kortinformasjon.
Dermed er du igjen klar for verdens enkleste reise – Flytoget beklager ulempene og velkommen om bord!
Flytogets kunder opptjener SAS EuroBonus-poeng
Hver tur med Flytoget vil gi EuroBonus medlemmer 100 SAS EuroBonus Ekstrapoeng ved billettkjøp i Flytogets app eller ved bruk av bankkortet som billett (billettløs reise). Reisende som kjøper rabatterte billetter (Honnør, student, vernepliktig etc.) mottar 50 SAS EuroBonus Ekstrapoeng. OSL ansatte kan foreløpig ikke opptjene SAS EuroBonus Ekstrapoeng ved reise med Flytoget.
SAS EuroBonus-medlemmer kan tjene poeng på reiser med Flytoget også de gangene de ikke flyr med SAS.
Dersom man velger å legge inn et co-branded kort SAS Eurobonus American Express, SAS Mastercard eller et Shell Mastercard, vil man i tillegg opptjene poeng på betalingstransaksjonen.