Norwegians lojalitetsprogram, Norwegian Reward, vant i natt norsk tid to internasjonale priser: «Flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa/Afrika» og «Beste kredittkort for lojalitetsprogram i Europa/Afrika».
Dette fant sted under prestisjetunge Freddie Awards, hvor millioner av reisende over hele verden har stemt fram Norwegian Reward som vinner.
– Det er fantastisk at passasjerer verden over har kåret Norwegian Reward til flybransjens beste lojalitetsprogram i Europa og Afrika. Og at våre kundefordeler som tilbys gjennom Bank Norwegians kredittkort vant i sin kategori. Freddie Awards er en viktig internasjonal bransjekåring og vi ser på dette som en bekreftelse på at Norwegian Reward er et godt tilbud til alle, uavhengig av hvor mye man reiser. Vi vil fortsette å utvikle nye produkter og tjenester som skal komme våre lojale passasjerer til gode.
Brede Huser, Sjef for Norwegian Reward
Freddie Awards er den mest prestisjefylte kåringen for lojalitetsprogrammer i reiselivsbransjen. I 2016 vant Norwegian Reward «Beste nykommer» under Freddie Awards. Lojalitetsprogrammet kom også på andre plass i kategorien «Årets beste lojalitetsprogram – Europa og Afrika», men i år vant selskapet to internasjonale priser.
Om Norwegian Reward
Norwegian Reward har 5,5 millioner medlemmer. Hver gang man bestiller en reise med Norwegian, eller benytter tjenester fra Norwegian Reward sine partnere tjener man CashPoints som kan brukes til å betale for flybilletter. Dersom man i tillegg bruker kredittkort fra Bank Norwegian kan man tjene CashPoints på alt man handler (1% CashPoint på alle kjøp). Med Norwegian Reward får man også tilgang til en rekke andre fordeler som rabatter og ekstra CashPoints når man bestiller leiebil, hotell og andre tjenester.
Les vår guide til Norwegian Rewards her. Fordelsprogrammet er helt gratis.