Hotel

Norsk kundebarometer : Nordic Choice Hotels har bransjens mest fornøyde kunder

Norsk Kundebarometer

Resultatene fra Norsk Kundebarometer 2017 er inne, og kundene har talt: Nordic Choice Hotels leverer Norges beste hotellopplevelse.

Nordic Choice Hotels ble bransjevinner og kan vise til fire stjerner i Norsk Kundebarometer 2017. I tillegg klatrer selskapet fra 87. plass i 2016 til en 42. plass i 2017.

– For en knallstart på uka! Hver eneste dag jobber alle i Nordic Choice Hotels utrolig hardt for å levere topp kvalitet, skreddersydde hotellopplevelser, og ikke minst en liten dose hverdagsmagi. At gjestene våre setter pris på innsatsen og belønner oss med dette fantastiske resultatet er den største utmerkelsen vi kan få, sier Petter Stordalen, eier av Nordic Choice Hotels.

Norsk Kundebarometer

Norsk Kundebarometer er en årlig kundetilfredshetsmåling. Formålet er å avdekke hvordan norske kunder opplever kvalitetsnivået på ulike bedrifter leveranser, enten det gjelder produkter eller tjenester. Når kundene skal avgjøre hvilket hotellselskap de er mest fornøyd med, er det Nordic Choice Hotels som scorer klart høyest.

– Kundetilfredshet er det viktigste målet som gjenspeiler kvaliteten i leveransene fra bedriften sett fra kundens ståsted. Oppnådd resultat i Norsk Kundebarometer kan derfor brukes som et troverdig sannhetsvitne på kvalitet. Med 4 stjerner så kan Nordic Choice Hotels være stolte av å ha svært fornøyde kunder etter Norsk Kundebarometers indeksmetode på kundetilfredshet.

Hans-Peter Wøien, daglig leder i Barcode Intelligence Group, som står bak Norsk Kundebarometer 2017.

Resultatene for Norsk Kundebarometer 2017 ble sluppet 15. mai. Her er listen over bransjebeste: https://www.bi.no/forskning/norsk-kundebarometer/bransjeresultater-2017/

Foto credit: Nordic Choice Hotels