675 000 reisende har stemt frem Hertz til vinner av verdens beste lojalitetsprogram.
FlyerTalk’s medlemmer har kåret «Hertz Gold Plus Rewards» til verdens beste lojalitetsprogram for leiebil. Prisen betyr mye for selskapet i Norge som også jobber med nye mobilitetskonsepter for norske byer.
Beste lojalitetsprogram
FlyerTalk er en internasjonal organisasjon med 675 000 forretnings- og fritidsreisende som medlemmer. Det er sjette året på rad at Hertz’ lojalitetsprogram stikker av med seieren blant mer enn 100 ulike lojalitetsprogrammer. Seieren betyr mye for Hertz i Norge.
– Dette er selvsagt en stor anerkjennelse for Hertz og vårt lojalitetsprogram. Mange av de som reiser jevnlig er kjent med FlyerTalk, så dette blir lagt merke til både i USA og Europa. Med tanke på kommende sommer, og mange turister som trenger leiebil når de kommer til Norge, betyr anerkjennelsen ekstra mye, sier Trygve Simonsen, adm. direktør for Hertz i Norge.
Mobilitet
Et godt lojalitetsprogram, god tilgjengelighet og brukervennlige tekniske løsninger viktige satsningsområdene for markedslederen Hertz.
– Vi i Hertz, både i Norge og globalt, satser knallhardt på tilgjengelighet og ny brukervennlig teknologi. I tillegg jobber vi i Norge med nye mobilitetskonsepter i sentrum av de største byene slik at folk som bor sentralt over tid ikke har behov for å eie egen bil. Vi skal vokse videre i Norge, sier Trygve Simonsen i Hertz Bilutleie.
Om selskapet Hertz
Hertz er representert mer enn 150 land på samtlige kontinenter med over 11 000 lokasjoner som leier ut mer enn 33 millioner leiebiler per år.
I 1968 åpnet selskapet sin første lokasjon i Norge. Hertz-Norge er i dag markedsledende med over 500 utleiepunkter over hele landet som blant annet dekker samtlige flyplasser. Leiebilflåten i Norge består av nærmere 6 000 nye og moderne biler.
Samtlige lokasjoner i Norge er miljø- og kvalitetssertifisert gjennom standardene ISO 14001, 9001 og OHSAS 18001 (HMS).