Flyselskap

SAS svarer på tilbakemeldingen fra kundene

SAS svarer

Kjære Peter Fox, 

SAS lanserte i år nye nettsider i forbindelse med en betydelig oppgradering av vår IT-infrastruktur. Oppgraderingen var nødvendig og vil åpne for en rekke digitale løsninger framover som vil skape verdi for deg.

SAS’ nettsider er vår viktigste kanal ut mot våre kunder og må være rask og enkel å bruke. Tilbakemeldingene vi har fått er imidlertid at reisende har problemer med å navigere på den nye nettsiden og å gjennomføre sine bestillinger. Vi beklager de ulempene det har medført.

Vi er selvsagt lydhøre for tilbakemeldingene fra våre reisende når det gjelder våre nye nettsider, og vi har derfor besluttet å endre enkelte funksjoner på nettsiden. Målet er å sikre en smidig booking-opplevelse i tråd med våre kunders forventninger.

Konkrete endringer inkluderer:

Forbedret informasjon på startsiden. Dette vil snart være klart.

Økt hastighet på nedlasting av sider

Forbedring i bestillingsfunksjonen. Denne vil bli presentert mot slutten av sommeren/tidlig høst.

Fortsatt lansering av nye funksjoner som forbedrer brukeropplevelsen.

Vi er sikre på at endringene vil gi deg den gode online-opplevelsen som du forventer av SAS.

Hvis du ønsker å bestille en reise med SAS, finnes det flere alternativer:

Last ned SAS app’en, som er tilgjengelig for iOS og Android.

Bruk SAS Classic, SAS’ forrige nettside, som er tilgjengelig med begrenset funksjonalitet mens den nye siden er under utvikling: på classic.sas.no

De nye nettsidene vil naturligvis fortsette å være tilgjengelige.

Takk for din tålmodighet. Vi ser fram til å ønske deg velkommen om bord.

Med vennlig hilsen

Scandinavian Airlines

%d bloggere liker dette: