Flyselskapet vant både ‘Best Business Airline’ og ‘Best Airline – Long-Haul Holiday’ på Conde Nast Traveller Readers
Emirates kan feire at de vant to priser på Condé Nast Traveller Readers’ Travel Awards etter å ha blitt utnevnt til ‘Best Business Airline’ og ‘Best Airline – Long-Haul Holiday’. Flyselskapet vant de prestigetunge utnevnelsene basert på stemmer fra leserne av Condé Nast Traveller for de beste reiseopplevelsene i verden. Spørreundersøkelsen til Condé Nast Traveller Readers’ Travel Awards 2018 var tilgjengelig på nett fra 4. mars til 3. mai 2018.
– Vi er beæret over å bli anerkjent av Condé Nast Traveller lesere som et av de beste flyselskapene i verden. Vi er dedikert på å levere den beste mulige reiseopplevelsen både i luften og på bakken for våre kunder. Vi vil fortsette utbedre våre tilbud og overgå våre passasjerers forventninger. Vi er svært fornøyd med at både forretnings- og fritidsreisende fortsetter å velge Emirates på sine reiser, uttalte Richard Jewsbury, Emirates’ Divisional Vice President United Kingdom når han mottok prisene på vegne av Emirates under prisutdelingen på London Ceremony.
Fortjent dobbeltseier
Emirates finner stadig nye måter å tilby reiseopplevelser i verdensklasse, og tar spesielt hensyn til kundenes behov under langdistanseflygninger. Flyselskapet kunngjorde forrige måned en oppgradering av sitt premium-tilbud hvor First Class-passasjerer nå vil finne BYREDOs hudpleie for reisevelvære i sine private suiter, Bowers & Wilkins Active Noise Canceling-hodetelefoner og nye Bulgari-reisesett i både Business og First Class kabinene.
Passasjerer i Economy får også nye velværepakker som er fulle av reisevennlige produkter for langdistanseflygninger og overnatting. I alle Emirates kabiner kan passasjerene nyte måltider bestående av eksklusive retter og viner, og velge mellom mer enn 3 500 underholdningskanaler på flyselskapets underholdningssystem ice.