Bonus Program Flyselskap

Siste nytt fra Norwegian Reward

Norwegoan Siste nytt fra Norwegian RewardVi står alle i en turbulent tid i disse dager og vi i Norwegian Reward ønsker derfor å gi deg som medlem en kort statusoppdatering. Nedenfor har vi kort oppsummert hva som har skjedd til nå og hva som vil skje videre. Helt nederst presenterer vi også en liten gladnyhet!

Hva har skjedd?

Flyselskapet har parkert majoriteten av sine fly som vi så gjerne skulle ha brukt til å fly deg og våre andre 10 millioner medlemmer til nye destinasjoner verden over. Noen av flyene opererer pr. i dag enkelte ruter innad i Skandinavia. Du kan finne en oppdatert oversikt over gjeldende ruter her.

fyller ti Ny passasjerrekord
Foto: Norwegian.

Har du billetter du ikke får brukt?

På en rekke flyreiser fremover i tid gir vi deg nå muligheten til enten å endre dine billetter eller til å omgjøre billettenes verdi til CashPoints. Du finner mer informasjon om dette her.

Vårt primære fokus nå er å yte så god service som mulig til de kundene som er berørt av kanselleringer.  Samtidig som vi legger til rette for å komme oss gjennom krisen og fortsette driften som før når samfunnet returnerer til normalen.

Vi vil takke for all støtte og positivitet fra så mange av dere. Flere av våre medlemmer behøver nå hjelp fra kundeservice til å endre eller kansellere reiser. Det er stor pågang og dessverre medfører dette ventetid. Tusen takk for deres tålmodighet og forståelse!

Hva skjer videre?
Vi fortsetter å jobbe hardt for at Norwegian også i fremtiden skal å være et selskap som skaper begeistring og reiseglede. Et flyselskap som tør å utfordre det etablerte og et selskap hvor tusenvis av dedikerte medarbeidere kan møte til jobb hver dag.

Gladnyhet til våre medlemmer – Siste nytt fra Norwegian Reward

For å sikre at du som medlem ikke mister dine Rewards, forlenger vi nå kvalifiserings- og utløpsperioden. I stedet for å telle antall flyvninger siste tolv måneder. Vil vi inntil videre telle antall flyvninger fra 1. mars 2019 og utsette utløp av Rewards i minst to måneder.

Til slutt vil vi gjerne få takke for reisen vi har hatt sammen så langt og ønske deg hjertelig velkommen om bord igjen når reisen fortsetter. Ta vare på deg selv og dine nærmeste.