Flyselskap Star Alliance

Lufthansa introduserer nye service elementer i Business Class

nye service elementer
Foto: Lufthansa.

Lufthansa jobber kontinuerlig med å utvikle sitt produktutvalg i alle klasser for å gi passasjerer en behagelig reiseopplevelse. På langdistanseflyvninger i Business Class legges det nå til nye service elementer i tilbudet ombord.

Hele Lufthansa-teamet er stolte av å presentere vår nye Business Class-opplevelse. Våre kulinariske høydepunkter, feiringen av tysk brødkultur og samarbeidet med tradisjonelle merker som Ziegler for den nye Lufthansa Aperitif Avionic, understreker den tidløse elegansen til merkevaren vår. De andre nye produktene vi snart vil introdusere i ulike reise-klasser, er ytterligere skritt mot vårt mål om å skape en helt ny spenningsnivå for gjestene våre.

Heiko Reitz, Chief Commercial Officer i Lufthansa Airlines

nye service elementer
Lufthansa Brødkultur. Foto: Lufthansa.

Brød er blandt tyskernes favorittmat. Det finnes mer enn 3 000 forskjellige typer brød i Tyskland. Brødkulturen har vært en del av den tyske UNESCO-ikke-materielle kulturarven i ti år. Lufthansa-gjester i Business Class på langdistanseflyvninger fra Tyskland kan nå nyte spesielt brød utviklet eksklusivt for Lufthansa av baker-sommelier og Verdensbakeren for året 2022, Axel Schmitt. De håndlagde brødene, som kun er tilgjengelige om bord på Lufthansa-flyvninger fra Tyskland, bakes ferske daglig av naturlige ingredienser, inneholder ingen tilsetningsstoffer og serveres med håndlaget smør og olivenolje av høy kvalitet som en forrett. Det vil være en annen type brød spesielt skapt for Lufthansa hver nye kvartal.

Lufthansa – welcome drink “Avionic”. Foto: Lufthansa.

Nye service elementer i Business Class

Lufthansa-gjester kan også se frem til ytterligere innovasjoner i servering om bord i Business Class på langdistanseflyvninger. I fremtiden vil den nye signaturdrinken Avionic. Dette som et alternativ til vann og musserende vin, bli servert med nøtter som en velkomstdrink om bord før avgang. Avionic Apéritif er en spesiell kreasjon fra destilleriet Ziegler, utviklet med Sven Riebel, Frankfurt-barikon og “Årets vert”. Drikken basert på ferskennoter og ville engurter, blandes på is og serveres med tonic.

For første gang vil Business Class-gjester bli servert en vegetarisk amuse-bouche. Alt fra antipasti til sushi, som en forrett til den første serveringen om bord. Frisk frukt vil introdusert på dessertmenyen. Det er et nytt, modulært snacktilbud for den lille appetitten mellom måltidene, som varierer avhengig av rutenes lengde og tid på dagen. Dette inkluderer snacks, frisk frukt og, på lengre flyvninger, ferske salte og søte godbiter som tomat- og mozzarellaspyd eller wraps med pastrami. Fra juni vil hver passasjer få en liten eske med Lindt-sjokolader i en eksklusiv Lufthansa-design som en avskjedsgave. Lufthansa Business Class-gjester vil dermed bli tilbudt en helhetlig tiltalende service, fra velkomstmomentet til avskjedsgesten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.