Flyselskap SAS EuroBonus Star Alliance

Miles & More Status Match Challenge – Ofte Stilte Spørsmål

Miles & More Status Match Challenge
Lufthansa Miles&More tilbyr Statusmatch. Foto: Miles & More.

Her følger litt info om Miles & More Status Match Challenge – Ofte Stilte Spørsmål

Må jeg være medlem av Miles & More for å delta i kampanjen?

Ja, for å delta i kampanjen må du ha et Miles & More medlemsnummer. Du kan melde deg inn i Miles & More-programmet her.

Hva er Status Match-kampanjen?

Statusmatch.com, i samarbeid med Miles & More, tilbyr deltakere som har en kvalifisert status i utvalgte lojalitetsprogrammer et tilsvarende nivå i Miles & More-programmet. Kvalifiserte medlemmer kan søke her.

Hvilken Miles & More-status kan jeg oppnå gjennom kampanjen?

Avhengig av nivået som innehas av kvalifiserte medlemmer, vil de motta enten Frequent Traveller-status eller Senator-status i Miles & More-programmet. Se Tier Mapping-tabellen nedenfor for mer informasjon. Flere detaljer om fordelene ved Miles & More nivåer finner du her.

Miles & More Status Match Challenge – Ofte Stilte Spørsmål
Foto: Miles & More.

Hvor lenge er statusen gyldig hvis søknaden min blir godkjent?

Hvis søknaden din blir godkjent, vil du motta den tilsvarende statusen i Miles & More-programmet innen 10 virkedager, gyldig til 28. februar 2025. Du kan forlenge statusen med ytterligere ett år hvis du oppfyller følgende krav:

a) Frequent Traveller Challenge: Fullfør 2 flysegmenter med Lufthansa Group-flyselskaper eller Miles & More-partnere innen 30.11.2024 for å forlenge statusen til 20.02.2026.

b) Senator Challenge: Fullfør 6 flysegmenter med Lufthansa Group-flyselskaper eller Miles & More-partnere innen 30.11.2024 for å forlenge statusen til 20.02.2026.

*Gyldige flyselskaper: Air Dolomiti, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Discover Airlines, Eurowings, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Lufthansa City, Luxair og SWISS.

Er det noen avgift for å søke om Status Match?

Deltakelse i kampanjen er gratis.

Jeg har elite-status med et flyselskap som ikke er oppført i Tier Mapping-tabellen – kan jeg fortsatt delta i kampanjen?

Kun medlemmer av kvalifiserte lojalitetsprogrammer som er oppført i Tier Mapping-tabellen kan søke.

Hvor lenge er Status Match-tilbudet gyldig?

Kampanjen avsluttes 30. september 2024, eller tidligere etter Lufthansa, Miles & More eller StatusMatch.com sitt skjønn.

Hvilken informasjon må jeg oppgi for å delta i Status Match-kampanjen?

For å delta i kampanjen trenger du Miles & More servicekortnummer, kvalifisert lojalitetskortnummer fra et annet flyselskap, og en gyldig e-postadresse. Under registreringsprosessen vil vi også be om bevis på din kvalifiserte status (f.eks. et bilde av statuskortet ditt), og du kan bli bedt om å fullføre en identitetsbekreftelse med pass eller førerkort.

Hvis du ikke er medlem av Miles & More ennå, kan du registrere deg her.

Hvor lang tid tar det å motta min nye Miles & More-status gjennom kampanjen?

Du vil bli informert innen tre dager etter innsending av nødvendig informasjon om statusmatchen din er godkjent. Når den er godkjent, kan det ta opptil 10 virkedager før din status blir oppdatert i Miles & More-kontoen din. I ferietider kan det oppstå forsinkelser.

Etter at din status er oppgradert, vil du motta en e-post fra Miles & More med informasjon om hvordan du best kan dra nytte av din nye status. Last ned Miles & More-appen for å få tilgang til ditt digitale servicekort. Miles & More sender ikke ut fysiske kort.

Hvilke fordeler og privilegier tilbyr Miles & More-statusnivåene?

En oversikt over statusfordelene finner du her. Merk at medlemmer som mottar Senator-status gjennom denne kampanjen ikke vil få eVouchers med statusoppgraderingen og vil ikke kunne bruke mileage advance-privilegiet.

Hva skjer hvis søknaden min ikke blir godkjent?

Hvis søknaden din ikke blir godkjent, vil du bli varslet via e-post. Du kan sjekke statusen på søknaden din når som helst ved å besøke statusmatch-sporingssiden.

Hvordan kan jeg kontakte dere hvis jeg har flere spørsmål?

For spørsmål knyttet til din Status Match-søknad, kontakt support@statusmatch.com. For spørsmål om Miles & More, besøk kontakt oss.

Status Match tilgjengelig for kvalifiserte medlemmer i utvalgte regioner.