Kampanje: Tjen inntil 3 300 CashPoints med The Economist
I dagens overflod av informasjon er The Economist sin velinformerte og uavhengige dekning av verdensbegivenheter mer verdifulle enn de noengang har vært.
The Economist dekker hele kloden, og fokuserer på de temaene som virkelig betyr noe. Derfor, om du er ute etter stimulerende debatt, intelligent innsikt og ekte kvalitet, vil du sette pris på The Economist.
Bestill et 3-årig abonnement på The Economist og få 3 300 CashPoints* for et abonnement med papir + digital eller 3 000 CashPoints* for kun papir eller kun digital. Ikke kjent med Norwegian Reward ? Les vår innføring til lojalitets-programmet som stadig vinner priser.
Vilkår CashPoints med The Economist
- Tilbudet gjelder kun for nye abonnementer.
- For å motta triple CashPoints, bestill abonnement på The Economist (papir, digital eller papir + digital) innen 31. juli 2019.
- Du kan når som helst kansellere ditt abonnement.
- Hvis du er bosatt i Norge vil du kunne kansellere ditt abonnement innen de første 14 dager. Du får refusjon for den delen av ditt abonnement som ikke har blitt levert (for papirdelen) eller publisert (for digitaldelen) før du kansellerte.
- Etter at du har mottatt CashPoints på din konto, vil du ikke lenger få refusjon for den delen av ditt abonnement som du ikke har brukt ved kansellering.
Om The Economist
Helt siden lanseringen i 1843 har The Economist opprettholdt en sterk uavhengig redaksjonell linje, med tro på individet, frie markeder og fri flyt av kunnskap og ideer. I dagens verden fortsetter The Economist å tale for de samme grunnleggende friheter – samt utfordre der hvor de ser at disse blir begrenset.
Dine fordeler
- Opptil 3 300 CashPoints* for et abonnement med papir + digital
- Opptil 3 000 CashPoints* for kun papir eller kun digital
Når mottar du CashPoints?
CashPoints blir overført til din konto innen 6 uker etter kjøp av ditt abonnement.