I lys av reiserestriksjonene som følge av COVID-19, Norwegian tilbyr CashPoints som tilbakebetaling til kunder som ønsker å avbestille eller utsette sin Norwegian-reise. Interessen er allerede stor blant kunder.
Tilbudet gjelder kun i en begrenset periode og bare for flygninger som ikke har blitt kansellert.
Følgende betingelser gjelder:
- Tilbudet gjelder kunder som har bestilt en reise til utlandet frem til 31. mai 2020. Vanlige betingelser gjelder for alle andre bestillinger.
- Gjelder kun billetter som har blitt bestilt direkte via Norwegian (gjelder ikke billetter bestilt via reisebyrå eller en annen tredjepart)
- Billettypen må være LowFare, LowFare+ eller Premium (Flex- og PremiumFlex-billetter kan refunderes og kan avbestilles her)
- Du må avbestille flyvningen mer enn 6 timer før planlagt avgangstid
- Les mer om hvordan du kan få CashPoints som tilbakebetaling her: https://www.norwegian.no/ruteinformasjon/updates/
Mer om Norwegian Reward og CashPoints:
Hver gang man bestiller en flyreise med Norwegian eller benytter tjenester fra Norwegian Reward sine partnere, tjener man CashPoints. Disse kan blant annet benyttes til å betale for flybilletter, Fast Track, setereservasjon, bagasje eller billettendringer. Medlemmer som flyr ofte, får også en ekstra fordel for hver sjette reise. Det er også mulig å koble sin Norwegian Reward-profil opp mot et gratis Bank Norwegian-kredittkort, noe som gir CashPoints på alle varekjøp. Med Norwegian Reward får man også tilgang til en rekke andre fordeler som rabatter og ekstra CashPoints når man bestiller leiebil, hotell, guidede turer og flyplass-lounger og andre tjenester. Fordelsprogrammet er helt gratis.
For mer informasjon om Norwegian Reward, besøk: https://no.norwegianreward.com/
Norwegian tilbyr CashPoints
Kunder som har kjøpt billetter på flygninger som blir berørt av reiserestriksjonene som følge av COVID-19, vil bli kontaktet via SMS og e-post med alternativer, inkludert ombooking til flygninger på et senere tidspunkt. Vi får et stort antall henvendelser og oppfordrer derfor våre kunder til å sjekke informasjon på vår hjemmeside: www.norwegian.com/updates. Dersom du skal reise etter 15. april 2020, ber vi deg avvente med å kontakte kundesenteret akkurat nå.